Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Ο Γιαμουρίδης στον Μακεδονικό

Αποτέλεσμα εικόνας για γιαμουριδης θουλης
Με το που μάθαμε που λέτε εδώ στο <<ΦΟΥΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ>> (δηλαδή εγώ) ότι ο Γιώργος Αβραμίδης αποτελεί παρελθόν από τον Μακεδονικό αμέσως όπως είναι λογικό το ερώτημα που τέθηκε ήταν <<ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης;>>
Αποτέλεσμα εικόνας για μεταμφιεσμενοι παπαδες
Έτσι λοιπόν επιστράτευσα την στολή του παπά που έχω στο σεντούκι και την έστησα έξω από τις εγκαταστάσεις του ιστορικού συλλόγου για να δω ποιος προπονητής θα δώσει το παρών.Τελικά μετά από λίγο βλέπω τον Ιερόθεο Γιαμουρίδη που θα είναι ο νέος προπονητής να βγαίνει από τις εγκαταστάσεις με το συμβόλαιο στα χέρια ζεστό-ζεστό!!!
Αποτέλεσμα εικόνας για πρακτορες μυστικοι
Το θέμα είναι ότι πάνω στην βιασύνη μου δεν πήρα την φωτογραφική μηχανή μαζί μου οπότε δεν υπάρχει φωτογραφικό υλικό!!!Εκεί λοιπόν που ετοιμάζομαι να την κάνω,  διαπιστώνω  ότι παραδίπλα υπάρχει ένας μεταμφιεσμένος ταξιτζής που φεύγει σπινιαριστός!!!Όταν πέρασε λοιπόν από δίπλα μου πέφτει το ψεύτικο μουστάκι και βλέπω καθαρά ότι ήταν ο Αντώνης Βουλγαράκης που κάνοντας και αυτός ρεπορτάζ έστησε καραούλι και επειδή είναι νέος και γρήγορος έβγαλε πρώτος την είδηση.