Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2024

Κώστας Γαλτσίδης:"Δεν ανέχομαι κανέναν να μας προσβάλει"

 


Μετά την παραίτηση του απο τον Παναιγιάλειο ο προπονητής Κώστας Γαλτσίδης αναφέρθηκε στον λόγο παραίτησης με ανάρτηση του η οποία έχει ως εξής:

<<Δεν είναι επί της ουσίας να μιλήσουμε για το παιχνίδι την στιγμή που κατά την διάρκεια του υπήρξε υβριστική συμπεριφορά και απειλές απο άτομο ο οποίος θεωρείτε άμεσος συνεργάτης του προέδρου και επενδυτής της ομάδας προς ποδοσφαιριστή της ομάδας, επίσης με ύβρεις προς τον άμεσο συνεργάτη μου και εμένα προσωπικά.

Δουλεύουμε εγώ και ποδοσφαιριστές μου εδω και 45 μέρες με επαγγελματισμό για να εκπροσωπήσουμε επάξια αυτη τη μεγάλη ομάδα, τα παιδιά δουλεύουν με αυταπάρνηση ρισκάροντας πολλά πράγματα αλλα δεν μπορούν να ρισκάρουν την αξιοπρέπεια τους και τις ηθικές τους αρχές το ίδιο ισχύει και για εμένα προσωπικά δύο στοιχεία τα οποία με οδηγούν στη ζωή μου και δεν ανέχομαι από κανέναν να προσβάλει τη δουλειά μου και τους ποδοσφαιριστές μου την ώρα που όλοι εμείς εχουμε καταθέσει τον επαγγελματισμό μας απο την 1η μερα που φορέσαμε τη φανέλα του Παναιγιαλείου.
Οι ποδοσφαιριστές με ανακοίνωση τους εκδηλώνουν την δυσαρέσκεια τους προς το άτομο αυτό την οποία εγώ και ο συνεργάτης μου στηρίζουμε για λόγους ηθικής και αξιοπρέπειας..
Υ.Γ. Η αλήθεια ειναι μία και δεν κρύβεται, όλοι ξέρουν.>>