Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2024

ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΑΟΚ ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΛΙΑΜΑ.

 



Μετά από σχεδόν μια δεκαετία κι ως ο μακροβιότερος πρόεδρος, έφτασε λοιπόν η ώρα που ένας από τους πιο όμορφους κύκλους της ζωής μου, κλείνει.
Δε θα κρυφτώ, όπως δεν κρύφτηκα ποτέ στα τόσα χρόνια στο διοικητικό τιμόνι του ΠΑΟΚ Σταυρού.
Πάλεψα πολύ με τη συνείδησή μου, προσπάθησα να βρω κάποιο ελαφρυντικό, άλλοθι, δικαιολογία ώστε να αφήσω στην άκρη τις βεβαρυμένες επαγγελματικές μου υποχρεώσεις και να συνεχίσω να είμαι δίπλα σε αυτήν την ομάδα και σε αυτούς τους ανθρώπους που μόνο χαρές μου πρόσφεραν.
Μόνο χαρές!
Κατηγορηματικό κι αδιαπραγμάτευτο ό,τι κι αν είπαν όσοι έψαχναν να βρουν κάτι μεμπτό στις μεταξύ μας σχέσεις εντός ομάδας.
Απόδειξη όλων αυτών είναι η συνεχής ανοδική πορεία του ΠΑΟΚ Σταυρού ακόμα κι όταν υποβιβαστήκαμε.
"Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς" άλλωστε.
Κι η ομάδα αυτή ήταν η ζωντανή απόδειξη αυτού του μότο ζωής.
Δυστυχώς όμως, λόγοι προσωπικοί και κυρίως επαγγελματικοί, με αναγκάζουν να ανακοινώσω την παραίτησή μου από τον προεδρικό θώκο του ΠΑΟΚ Σταυρού.
Η απόφαση πάρθηκε κατόπιν ωρίμου σκέψης και ειλικρινά με πόνο ψυχής.
Γιατί όπως και να το δει κανείς, πάντα υπάρχει το συναισθηματικό δέσιμο.
Θα ήμουν αναίσθητος αν έλεγα ότι δε δέθηκα με την έννοια "ΠΑΟΚ Σταυρού". Και δεν είμαι.
Μπορεί όπως όλοι οι άνθρωποι να έχω κι εγώ τα ελαττώματα μου, όμως αναίσθητος δεν ήμουν και δε θα γίνω ποτέ.
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς το ΔΣ της ομάδας που μαζί περάσαμε τα πάντα και βγήκαμε αλώβητοι και περήφανοι για ότι καταφέραμε.
Τα παιδιά της ομάδας για την αγάπη και το σεβασμό που μου έδειξαν, όλους τους προπονητές και το τεχνικό επιτελείο για την άριστη συνεργασία και τον αμοιβαίο σεβασμό.
Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τον Δήμαρχο Βόλβης κ. Διαμαντή Λιάμα για την αμέριστη βοήθεια που μας πρόσφερε όντας πάντα παρών και δίπλα μας, μη φειδόμενος χρόνου παρά το ιδιαίτερα βεβαρυμένο λόγω καθηκόντων πρόγραμμα του.
Θα τα λέμε πια από τις θρυλικές κερκίδες του γηπέδου μας.
Γιατί μπορεί να παραιτούμαι ως πρόεδρος αλλά ποτέ δε θα παραιτηθώ από ένας απλός και θερμός υποστηρικτής της ομάδας του τόπου μας, του τεράστιου και ιστορικού ΠΑΟΚ Σταυρού.
Άλλωστε η ομάδα παραδίδεται σε πανάξια χέρια που είναι δεδομένο ότι θα την μεγαλώσουν ακόμα περισσότερο.
Σας ευχαριστώ για όλα.
Καλή συνέχεια!
Κωσταντίνος Λιάμας