Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2024

Γιώργος Παρασίδης:"Ήταν μονόδρομος"

 Στον προσωπικό του ιστότοπο ο προπονητής Γιώργος Παρασίδης κάνει γνωστή την διακοπή συνεργασίας με τον Ηρακλή Αμπελοκήπων και καταθέτει κάποια βιώματα απο αυτή την συνεργασία:

<<Την παραίτηση μου ούτως ή άλλως την κατέθεσα την προηγούμενη εβδομάδα

Μετά από συζήτηση με τον πρόεδρο του υποσχέθηκα ότι θα ματώσω όσο χρειαστεί ακόμη γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι θα εκτεθώ και θα συνεχίσω να εκτίθεμαι, αφού δεν μπορούσαν να βρεθούν λύσεις σε καίριες θέσεις που από την πρώτη στιγμή ζήτησα....
Θέλω να ευχαριστήσω πάλι τον πρόεδρο κι όσους πίστεψαν στη δουλειά μου, δημιουργώντας μια καινούρια ομάδα από την αρχή με πολύ κόπο και με τον χρόνο εναντίον μας, ένα μεγάλο ευχαριστώ στους παικτες μου, τους οποίους πίστεψα ότι θα κάνουν ένα καλό σύνολο, παρόλο που κάποια παιδιά έπαιζαν κατά συνθήκη εκτός θέσης, λόγω έλλειψης έλευσης παικτών σε συγκεκριμένες καίριες θέσεις!
Η σημερινή εξέλιξη θαρρώ ότι ήταν μονόδρομος της συνεργασίας μας, την οποία προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να τιμήσω, ενεργώντας για το καλύτερο δυνατό κοπιάζοντας νυχθημερόν δύο μήνες τώρα!
Ένας ιστορικός σύλλογος κι ενας απο τους μεγαλύτερους της Θεσσαλονίκης μου έκανε την τιμή να συνεργαστούμε!
Τιμώ όσους προσπάθησαν να με βοηθήσουν στο έργο μου με το δικό τους τρόπο και σεβάστηκαν την προσπάθεια μου!
Καλή συνέχεια στο ΗΡΑΚΛΉ κι εύχομαι ξανά ο σύλλογος να πετύχει τούς στόχους του!!
Υ.Γ. Δεν μπορώ να προσπεράσω όμως την ανίερη υπονόμευση, εκ του ασφαλούς και να συγχωρήσω εύκολα όσους έπαιζαν ζάρια στην πλάτη μου!
Έχουν γνώση οι φύλακες!>>