Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2024

Παραίτηση Γιώργου Παρασίδη!

 



Με επιστολή του ο προπονητής Γιώργος Παρασίδης κάνει γνωστή την παραίτηση του απο τον πάγκο του Ηρακλή Αμπελοκήπων.

<<Στη ζωή μου έχω μάθει πάντα να αναλαμβάνω τις ευθύνες μου, έτσι θα πράξω και τώρα. 

Έχοντας πληρη συναίσθηση της προσπάθειας που γίνεται από τα παιδιά της ομάδας μου κι έχοντας πληρη συναίσθηση των ευθυνών  που με αναλογούν,  θέτω τον εαυτό μου στη διάθεσή της διοίκησης και δηλώνω την

παραίτηση μου από το τη θέση του προπονητή,  πιστεύοντας όμως παράλληλα ότι  το σκορ  του αγώνα αδικεί  την προσπάθεια της ομάδας και συνάμα  ότι με τρεις στοχευμενες λύσεις που έχουμε ήδη  συζητήσει με τους ανθρώπους της διοίκησης θα μπορέσει  αυτή η ομάδα να πρωταγωνιστησει  στο μέλλον.

Από πλευράς μου εύχομαι τα καλύτερα στο σύλλογο,  ευχαριστώ  τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο  μου. 

Μακάρι ο ΗΡΑΚΛΉΣ  ΑΜΠΕΛΟΚΉΠΩΝ  να πετύχει τους στόχους του! 

Για την ιστορία αναφέρω ότι  η προσπάθεια που κάναμε είχε σοβαρότητα κι επιμονή έναντι  των αντιξοων συνθηκών  από πλευράς χρόνου  συμμετοχής και συγκρότησης  τής ομάδας.

Καλή συνέχεια σε όλους!>>