Κυριακή 14 Απριλίου 2024

Γιώργος Τοπουζίδης:"ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΆΣΤΗΜΑ ΘΑ ΑΠΕΧΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΟΥ ΤΌΣΟ ΑΓΑΠΩ!!!!"

 


Ο χρήστης Georgios Topouzidis αισθάνεται γεμάτος ευγνωμοσύνη.

Η ώρα σιγά σιγά φτάνει που για λίγο σταματάω.... κάτι που αγαπω από μικρό παιδί πάρα πολύ το ποδόσφαιρο!!!! ΚΑΙ ΤΟΝ αθλητισμό!!!!
Αλλά νομίζω την εποχή αυτή πρέπει να είμαι κοντά σε οικογένειες που σίγουρα έχουν πολύ μεγάλη ανάγκη να τους βοηθάω με τρόφιμα να τα κουβαλάω και πολλά άλλα οποτε χρόνος δεν υπάρχει!!! Αφήνω κάτι που αγαπώ πάρα πολύ για όσους με ξέρουν από μικρό παιδί εδώ και 25 χρόνια στα γήπεδα!! Παίκτης και προπονητής!!!
Δεν είναι κάτι απλό πραγματικά!!!!!
Μεχρι το τέλος της σεζόν θα είμαι στον μέγα Αλέξανδρο Π Βρυσων όπου είναι η οικογένεια μου!!! ΚΑΙ μαζί θα τελειώσουμε ότι ξεκινήσαμε εδώ και 2 χρόνια!!!
Είχα την τιμή να έχω μια διοίκηση που αγαπά και τρέχει για την ομάδα του χωριου τους και όποιος έρθει στην ομάδα δεν θα χάσει το λέω με γνώση του λόγου μου!!! Έδωσα πολλά και πήρα πολλά Giorgos Iordanidis και Lazaros Papadopoulos!!!! Φυσικά όλους τους ποδοσφαιριστές μου!!!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ μετά την ΓΕΡΑΚΑΡΟΥ ΒΡΉΚΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΥΤΑ ΤΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ!!!!
ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΆΣΤΗΜΑ ΘΑ ΑΠΕΧΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΟΥ ΤΌΣΟ ΑΓΑΠΩ!!!!
ΝΑ ΔΏΣΩ ΒΑΡΟΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΘΡΩΠΟ!!!
ΑΛΛΟΥΣ 3 ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΖΙ!!!!
ΑΛΛΑ Η ΦΙΛΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!
ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ!!! (Ευχαριστώ ΟΛΟΨΥΧΑ τους ΦΙΛΟΥΣ που βοήθησαν εμένα και την ομάδα μας)