Τετάρτη 11 Μαΐου 2022

Μένιος Μουρτζόγλου:"Θα κλείσω την καριέρα μου στον Π.Μελά"

 


Ο έμπειρος μεσοεπιθετικός Μένιος Μουρτζόγλου μετράει πολλές ώρες στα γήπεδα και με την συνολική του παρουσία έχει κερδίσει την εκτίμηση όλων όσων συνεργάστηκε όλα αυτά τα χρόνια και όχι μόνο.



Την φετινή περίοδο αγωνίστηκε και πάλι στην "Ακαδημία Ζάχου" και βοήθησε σημαντικά στο να παραμείνει η ομάδα στην κατηγορία. Χθές έγινε η αποχαιρετιστήρια προπόνηση και αμέσως μετά όλοι μαζί γευμάτισαν σε γνωστή ταβέρνα. Ο Μένιος Μουρτζόγλου δεν θα είναι στην ομάδα την νέα περίοδο και θέλησε να ευχαριστήσει κάποιους ανθρώπους:<<Εύχομαι ότι καλύτερο στα παιδιά που θα μείνουν στην ομάδα και σε αυτούς που θα έρθουν. Θέλω να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά με τα οποία συνεργάστηκα και εύχομαι να έχουν όλοι την υγειά τους. Είχα πει ότι ήθελα να κλείσω την καριέρα μου στην ομάδα που έμαθα να παίζω ποδόσφαιρο και έμαθα πολλά πράγματα που με βοηθούν στην ζωή μου. Κυρίως έμαθα να είμαι μαχητής. Η ομάδα αυτή είναι ο Π.Μελάς και εκεί θα είμαι την νέα ποδοσφαιρική περίοδο. Καλό Καλοκαίρι σε όλους>>