Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Η ομιλία του Ιβάν Σαββίδη στην γιορτή του ΠΑΟΚ για την κατάκτηση του κυπέλλου

Article Cover
«Eίμαστε χαρούμενοι που είμαστε όλοι εδώ. Μπορούμε να κάνουμε τον απολογισμό για μια πάρα πολύ δύσκολη χρονιά!

Καταστρέφοντας το σύστημα, πιστεύαμε πως θα είναι εύκολο για εμάς και θέλαμε να αφιερώσουμε όλη την προσοχή μας στο γηπεδο. Δυστυχώς η ζωη μας έδειξε πόσο διαφορετική είναι η πραγματικότητα και πήραμε μαθήματα από αυτό. Θέλω να πω οτι ο Θεός δεν μας άφησε ουτε για ένα δευτερόλεπτο.

Σαν ομάδα με στόχους για τις καλύτερες θέσεις, σαν ομάδα που σαν στρατηγικό στόχο έχει να μπει στις πρώτες 20 ομάδες της Ευρώπης πρέπει να έχει και τέτοια εμπειρία. Φέτος έγιναν χτυπήματα στην ομάδα. Άλλες φορές τα θύματα ήταν σε αθλητικό επίπεδο. Φέτος οι αθλητές και η ομάδα έδειξαν υψηλό επιπεδο ψυχολογικής προετοιμασίας. Το συνδέω αυτό με τη δουλειά του προπονητή μας. Θέλω να πω στον Ράζβαν ευχαριστώ. Είναι λογικό να βρεθεί φυσικό διαμάντι ακατέργαστο διαμάντι που για να γίνει σπουδαίο θέλει δουλειά. Ο Ράζβαν το κατάφερε! Κράτησε πνεύμα ομάδας και ψυχολογία.

Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους αρχηγούς! Πολύ δυνατός είμαι αν και κοντός. Θέλω να πω ακόμη και όταν Πρίγιοβιτς δεν έβαλε το πέναλτι συνέχιζα να σας καμαρώνω και ήξερα ότι η νίκη είναι μαζί μας. Η ομάδα έδειχνε μαχητικό πνεύμα, έδειχνε επιθυμία και ήμουν περήφανος. Μου φάνηκε κάθε δευτερόλεπτο κάθε παικτης μαζί με τον κοουτς στον παγκο να λένε, ότι εμείς μαχόμαστε για την τιμή και την αξιοπρέπειά μας. Σας ευχαριστώ, όχι για το κύπελλο. Θα έχουμε πολλά κύπελλα στη ζωή μας. Αλλά γιατί εσείς στο σπίτι τους, δείξατε ότι ο ΠΑΟΚ παλεύει για την τιμή του.

Όταν είδα τις μάσκες με το πρόσωπό μου και τις φανέλες δάκρυσα! Θα το θυμάμαι για πάντα αυτό. Στις ΗΠΑ είπα ότι θα διαλύσω το αθηναϊκό ποδόσφαιρο. Δεν μπορούσα να σκεφτώ, ότι θα μου μαχαιρώσουν την πλατη. Θα το θυμάμαι. Ας χαίρονται με τις νίκες του παρελθόντος τους. Εμείς θα χαρούμε με τις νίκες του μέλλοντος.

Είναι εδώ ο Πάμπλο Γκαρσία και τον ευχαριστώ. Μαζί με τα παιδιά του κέρδισαν το πρωτάθλημα της Κ20 και τους αξίζουν συγχαρητήρια. Και να τους πω ότι έτσι θα χτίσουμε το μέλλον. Η αυριανή μέρα είναι δικη μας.

Δε νομίζω ότι κάποιος από εμάς θα ξεχάσει αυτά τη χρονιά. Για πρώτη φορά είχα όπλο φέτος. Πρώτη φορά στη ζωή μου είχα αστυνομική ασφάλεια και πρώτη φορά είπα και στον Μάκη αν τα νεύρα σας δεν αντέχουν, δεν θα εχω παράπονο.  Θα τελειώσω μόνος μου τον πόλεμο. Ευχαριστώ τα παιδιά που με άκουσαν. Βόμβες, απειλές, απαγωγές, ανατινάξεις καταστημάτων βιώσαμε φέτος.

Σήμερα το κύπελλο είναι το δευτερεύον. Είμαι περάφανος που συνέδεσα τη μοίρα μου με τον ΠΑΟΚ. Είναι όλοι εδώ από ΑΣ ΠΑΟΚ, μπάσκετ, βόλεϊ. Πάντα ήξερα ότι είμαστε μαζί. Ούτε ενα δεύτερο δεν θα προδώσω τα συμφέροντα του ΠΑΟΚ. Θα κάνω τα πάντα, ώστε το μεγαλειο του ΠΑΟΚ να ορίσει την ιστορία.

Ακόμη και τότε με το πανό για θάνατο στον Σαββίδη ζήτησα συγγνώμη από τους γιους μου. Τους είπα δυστυχώς αυτή είναι η μοίρα μου. Αυτοί νόμιζαν ότι δεν θα είμαι Αθήνα. Όπου κι αν είμαστε, εκεί θα είναι σπίτι μας, όπου αυτοί θα είναι φιλοξενούμενοι. Θέλω να ξέρετε ότι σε όλες τις συναντήσεις, ακόμη και με τον ίδιο τον Πρωθυπουργό με έδειχναν με το δάκτυλο και μου έλεγαν ότι είμαι ξενος και Ρώσος. Θα το θυμάμαι αυτό! Αυτό θα βασανίζει εκείνους και οχι εμένα.

Ευχαριστώ τους αρχηγούς, οι οποίοι μετά την ανακοίνωση, ότι είμαι μεγάλος τρομοκράτης, ήρθαν στο ξενοδοχείο και μου είπαν ότι είναι μαζί μου. Είμαι άνθρωπος και μάλλον το χρειάζομαι αυτό. Τους είπα ευχαριστώ και να θυμάστε, ότι και να συμβεί, οτιδήποτε υποσχέθηκα θα το κάνω. Ξαναλέω οτι θα το κάνω και η Μαρια να το ακούσει αυτό.

Μην στεναχωριέστε, είμαστε δυνατοί. Εμείς τους πιο σημαντικούς εχθρούς τους ενώσαμε. Να ξέρετε ότι σώσαμε τον Παναθηναϊκό. Θα μπορούσαμε να θέσουμε ζήτημα να πέσει, αλλά χωρίς αυτόν το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι φτωχό. Θέλω να υπάρχουν δυνατές ομάδες. Ευχαριστώ τους χιλιάδες φίλους του ΠΑΟΚ. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι τιμή έχω για αυτή την ομάδα.

Θα κατασκευάσω τη νέα Τούμπα! Είπα στους γιους μου, ότι ξεκίνησα πόλεμο και αν συμβει κάτι σε μένα, εσείς θα χτίσετε το γήπεδο. Από το κορμί μου να βγάλετε την καρδιά  μου και να την βάλετε στα θεμέλια του γηπέδου. Αυτή θα είναι η παρακαταθήκη μου!

Δεν θα πάω σε κανένα ελληνικό γήπεδο, αλλά θα είμαι παντού. Και θα τρέμουν από τη σκέψη ότι μπορώ να εμφανιστώ. Θα ξανα πάω στη Νέα Τούμπα!

Σήμερα θα ήθελα πολλές φορές να πω ευχαριστώ για τα συναισθήματα και το χειροκρότημα. Έχω δει τα πάντα αυτά τα χρόνια. Θα δω ακόμη περισσότερα. Ήμουν έτοιμος για όλα εκτός από την προδοσία. Έρχονται τα 60 αλλά δεν ήμουν έτοιμος. Συγγνώμη που δεν το προέβλεψα αυτό.

Παίκτες και προπονητές, όλη η Ελλάδα ξέρει ότι εσείς είστε οι πρωταθλητές. Αυτοί που μας έκλεψαν, μου γράφουν οτι αξίζατε περισσότερα. Θέλω αύριο ο Ράζβαν να αρχίσει τη δουλειά για τη νέα σεζόν. Έχεις ανοικτό μπάτζετ και εμείς αξίζουμε πολλά περισσότερα απ’ ότι όλοι εκείνοι μαζί.

Δεν γίνεται να μην πω, γιατί βγήκα στο γήπεδο και γιατί είχα όπλο. Από τις 8/1/2018 μετά από εντολή Πρωθυπουργού και Υπουργού Εθνικής Άμυνας όρισαν αυτόν τον τρόπο προστασίας μου. Ένα από τα στοιχεία προστασίας, ήταν να έχω όπλο.

Εύχομαι να μη συμβεί σε κανέναν σας, δεν θέλω να το πάρουν τα νέα παιδιά ως παράδειγμα, αλλά αν ήσασταν μέσα στο σπίτι σας και έμπαιναν κάποιοι να βιάσουν τα παιδιά σας, πώς θα αντιδρούσατε; Τα παιδιά μου είναι οι παίκτες και ο κόσμος. Και έτσι αισθάνθηκα. Αν δεν κατέβαινα εγώ, θα έμπαιναν χιλιάδες οπαδοί μέσα στο γήπεδο. Θα ζητήσω συγγνώμη γιατί δεν άφησα το όπλο. Όταν πήρα την άδεια, μου είπαν πως μπορώ να το έχω παντού εκτός από το αεροδρόμιο. Δεν είναι δικαιολογία αυτό. Βλέπω τα ματς όρθιος και μπήκα ξεχνώντας ότι έχω το όπλο. Όταν μπήκα μέσα και έκανα την κίνηση να το κρατήσω, εκείνη την ώρα ένας από τους ανθρώπους μου, μου είπε πως έχω το όπλο. Έκανα αυτήν την κίνηση, γιατί απλά σκέφτηκα πως μπορεί να το αρπάξει κάποιος και να κάνει κακό».