Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Ανδρέας Καρανάσιος:"Θα είμαι μαζί τους στον τελικό"

Αποτέλεσμα εικόνας για καρανασιος ανδρεας
Σε επικοινωνία που είχε με το "ΦΟΥΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ" ο μέχρι πρότινος προπονητής του Θερμαϊκού Θέρμης Ανδρέας Καρανάσιος μας είπε τα εξής:
<<Ευχαριστώ την διοίκηση της Θέρμης και ιδιαίτερα τον Κο Ραδιτζίδη για την συνεργασία που είχαμε τους τρεις τελευταίους μήνες. Θεωρώ ότι ήμουν αντάξιος των προσδοκιών τους.Εύχομαι στην ομάδα να κερδίσει το Σάββατο την άνοδο στην Γ΄ Εθνική,πράγμα που φαίνονταν πολύ δύσκολο.Φεύγω πραγματικά σαν φίλος τουλάχιστον από την πλευρά μου.Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους ποδοσφαιριστές για την άψογη συνεργασία που είχαμε.Υπήρχε μια τέλεια χημεία και γι αυτό η ομάδα έφτασε αήττητη στον τελικό της Α1.Ότι και αν μου ζητήσουν να ξέρουν ότι θα είμαι δίπλα τους και αυτό θα κάνω και στο παιχνίδι του Σαββάτου με τα Κύμινα που θα είμαι στην κερκίδα και θα τους παρακολουθήσω σε αυτήν την προσπάθεια.Καλή Επιτυχία.>>