Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Γεννημένος νικητής

Αποτέλεσμα εικόνας για μυρτσος προπονητης
Δεν ξέρω τι λέτε για τον Γιώργο Μύρτσο αλλά προσωπικά πιστεύω ότι είναι από τους καλύτερους και πιο δίκαιους προπονητές.Αυτά δεν τα γράφω τυχαία αλλά ερευνώντας και παίρνοντας πληροφορίες από ποδοσφαιριστές,παράγοντες,ανθρώπους του ποδοσφαίρου που τον ξέρουν καλύτερα από εμένα και έχουν συνεργαστεί μαζί του.
Είναι λογικό βέβαια να υπάρχει και ο αντίλογος αλλά επιτρέψτε μου λόγω των πολλών ετών ενασχόλησης με τον χώρο να μπορώ και εγώ να βλέπω κάποια πράγματα από καλύτερη οπτική γωνία.Απλά στην περίπτωση του έμπειρου προπονητή κάποιοι μπερδεύουν την προπονητική με τον εκρηκτικό του χαρακτήρα  και τον τρόπο που ζει τα παιχνίδια από τον πάγκο.Υπάρχουν προπονητές που δεν σηκώνονται από τον πάγκο,άλλοι πάλι ρίχνουν και κανέναν υπνάκο,άλλοι έχουν τα ακουστικά και ακούνε την εξέλιξη των παιχνιδιών,άλλοι μιλούν στο κινητό!!!Ε,κάποιοι έχουν 170 σφυγμούς γιατί θέλουν η δουλειά της εβδομάδας να ανταμειφθεί εντός αγωνιστικού χώρου.Τόσο κακό είναι αυτό;
Ξέρω πολύ καλά ότι δεν του αρέσουν να γράφουν πράγματα υπέρ του και τρελένεται με  τα <<σάλια-μάλια>>...Η διαφορά είναι ότι εγώ δεν έχω καμία ανάγκη για τέτοιου είδους συμπεριφορές και η διαδρομή μου τόσα χρόνια το αποδεικνύει περίτρανα.Απλά όταν πιστεύω κάποια πράγματα θα τα γράψω γιατί αλιώς θα σκάσω!!!