Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Βαγγέλης Γραμμένος:"Η πορεία προς την κάθαρση δεν ανακόπτεται"

Αποτέλεσμα εικόνας για γραμμενος
Απάντηση στους <<ψιθύρους>> των τελευταίων ημερών δίνει με επίσημη ανακοίνωση ο Βαγγέλης Γραμμένος βάζοντας κάποια πράγματα στην θέση τους.
«Οσο και να θέλουν κάποιοι να ανακόψουν την πορεία προς την κάθαρση, δεν θα το καταφέρουν. Όσοι, επίσης, επιθυμούν, διακαώς, την  μετάθεση των εκλογών σε βάθος χρόνου ματαιοπονούν. Τέλος, όσοι επιχειρούν να δημιουργήσουν αναστάτωση και αποσυσπείρωση στις Ενώσεις που στηρίζουν την υποψηφιότητά μου, τους πληροφορώ πως πλανώνται “πλάνην οικτράν”. Έχω δηλώσει κατ' επανάληψη, και δηλώνω και τώρα, πως δεν με αγγίζουν πράξεις που απεχθάνομαι ως άνθρωπος  και αποδοκιμάζω ως επιστήμονας. Η πορεία μου, όλα αυτά τα χρόνια,στην δουλειά μου, στην επιστημονική μου καριέρα και η ενασχόλησή μου με το ποδόσφαιρο, από θέση ευθύνης, είναι η καλύτερη απόδειξη για το ήθος και το ποιόν του χαρακτήρα μου»