Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

Άχρηστοι!!!Α,άχρηστοι!

Star Academy: Έγινε και αυτό! Ο Καρβέλας πέταξε την τσίχλα που μασούσε σε παίκτρια!
Ω,τι ξεφτίλα θεέ μου!!!Πόσο πιο χαμηλά θα φτάσουν κάποιοι άνθρωποι για να κάνουν νούμερα και να βγάλουν ευρώπουλα;Πόσο στοιχίζει γι αυτούς η ανθρώπινη προσωπικότητα;
Πόσο ακόμη κάποιοι θα εκμεταλλεύονται την ελπίδα κάποιων παιδιών;Πόσο ακόμη θα ποδοπατούν τα όνειρα και τις φιλοδοξίες που μπορεί να έχουν κάποιοι άνθρωποι;Θα σας πω εγώ φίλοι μου αγαπημένοι.Άνθρωποι κενού περιεχομένου που μπορεί να γράφουν και καμιά βλακεία θα τα κάνουν όλα αυτά αν δεν τους πάρουμε και εμείς με τις ντομάτες.Ο άχρηστος έβγαλε την μαστίχα και την πέταξε σε ένα κορίτσι γιατί διαφώνησε μαζί του!!!Ω,τι αίσχος!!! Και όμως φίλοι μου υπάρχουν στην Ελλάδα άνθρωποι που ακούνε τραγούδια και συνθέσεις τους!!!Αν είναι δυνατόν....Αλλά τι να σε κάνω!Έπρεπε να είμαι εγώ ο πατέρας αυτού του κοριτσιού για να σε δείξω πως το τρίβουν το πιπέρι!