Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Τα "ευχαριστώ" του Κυριάκου Αβραμίδη

Αποτέλεσμα εικόνας για κυριακος αβραμιδης προπονητης

«Θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω, τον γιατρό Χρήστο Λυριτζή, τον θεράπων γενικό χειρούργο Στέλιο Αποστολίδη που τη κρίσιμη νύχτα, της 16ης Μαρτίου, πήρε τις σωστές αποφάσεις για τη ζωή μου. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση μου (Γιώργο Σκάρλο και Γιώργο Μπορμπόκη), τους Μυρμιδόνες μου για τη μεγάλη αγάπη και το ενδιαφέρον που δείξανε για τη πορεία της υγείας μου.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους μου, για τη μεγάλη στήριξη που μου δείξανε στις πολύ δύσκολες στιγμές που περνούσα. Τον Θούλη Γιαμουρίδη, τον Λάμπρο Ανδριόπουλο, τον Τέλη Κιάκη, τον Σάκη Γκαντίνα, τον Μάρκο Θεοδόση, τον Σάββα Ασβεστόπουλο, τον Γιώργο Ακριτόπουλο, τον Γιώργο Δάλλα και τον Αντώνη Βουλγαράκη.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον των συναδέλφων προπονητών, παραγόντων, ποδοσφαιριστών άλλων ομάδων αλλά και των αγνών φιλάθλων, για τις ευχές αγάπης που μου στείλανε.Τελικά το ποδόσφαιρο χτίζει φιλίες, όπως ο στρατός. Αυτό είναι το μεγαλείο του, για τη προίκα που σου αφήνει, να σε αγαπάνε – να σε πονάνε – να σε νοιάζονται άνθρωποι που αν δεν ήσουν στο ποδόσφαιρο δε θα τους γνώριζες ποτέ. Ανταποδίδω τη μεγάλη μου αγάπη και ευγνωμοσύνη σε όλους σας. Στον Θεό, τον Χριστό και την Παναγία.


Με τιμή Κυριάκος Αβραμίδης»