Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Δεν κατεβαίνει στις εκλογές της ΕΠΟ ο Ελευθεριάδης

Δεν κατεβαίνει στις εκλογές της ΕΠΟ ο Ελευθεριάδης
Δεν πρόκειται να κατεβεί στις επερχόμενες εκλογές της ΕΠΟ ο Δημήτρης Ελευθεριάδης, όπως παραδέχθηκε ο ίδιος. Αυτό σημαίνει ότι μοναδικός υποψήφιος θα είναι ο Βαγγέλης Γραμμένος.

Ο Ελευθεριάδης, παραδέχθηκε με δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό «Arena FM» ότι δεν θα αποσύρει την υποψηφιότητά του.

Αυτό συνέβη λίγες ώρες μετά τη αποκάλυψη  των τοπικών μέσων της Κατερίνης ότι δεν θα βάλει υποψηφιότητα ούτε για τις εκλογές της ΕΠΣ Πιερίας, που είναι προγραμματισμένες για τις 20 Μαρτίου.

«Αυτοί θέλουν την ΕΠΟ μόνο για το επαγγελματικό ποδόσφαιρο. Ήθελα οι Ενώσεις να είναι ενωμένες, να υπάρχει συναίνεση και να δούνε το ερασιτεχνικό. Εγώ, ευχαριστώ δεν θα πάρω.

Δεν κατεβαίνω για την ΕΠΟ. Έχω μάθει να περπατάω με ψηλά το κεφάλι. Ήμουν πάντα και είμαι αυτόνομος» τόνισε αρχικά και πρόσθεσε:

«Αηδίασα με αυτά που είδα. Ο Θεός τους είναι μόνο το χρήμα. Η δική μου θέση ήταν ότι το ποδόσφαιρο πρέπει να είναι ενωμένο. Μόνο έτσι θα μπορούσαμε να κάνουμε βήματα προόδου.

Τις εκλογές θα τις έπαιρνα τον Οκτώβριο. Ο Μελισανίδης έβαλε τον Μητρόπουλο για να κάνει ασφαλιστικά μέτρα ώστε να μην χάσει τις εκλογές. Γιατί δεν έγιναν τότε οι εκλογές; Γιατί τους φόρτωσαν όλους αυτούς που παίρνουν μισθούς ως προσωρινή επιτροπή στην ΕΠΟ, την στιγμή που οι Ενώσεις δεν παίρνουν φράγκο;».