Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Παύλος Ανδρώνης:"Μην σπιλώνεται τον Μακεδονικό"

Αποτέλεσμα εικόνας για μακεδονικος
«Ο Μακεδονικός έχει αποδείξει ότι κερδίζει τα παιχνίδια στα γήπεδα» Ύστερα από τις δηλώσεις που έκαναν τόσο ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Κύμινων Κώστας Τσολάκπς, όσο και ο εξωδιοικητικος παράγοντας του Θερμαϊκού Θέρμης Θόδωρος Ραδιτσίδης, ο πρόεδρος του Μακεδονικού Παύλος Ανδρώνης επισήμανε τα εξής:
"Με αφορμή τις δηλώσεις των προέδρων της Θέρμης και των Κύμινων, έχω να παρατηρήσω πως καμία αντίστοιχη ευαισθητοποίηση δεν είδαμε πέρυσι όταν ο Μακεδονικός, που τερμάτισε πρώτος στο πρωτάθλημα με διαφορά 12 βαθμών “σφαγιάστηκε” στον τελευταίο αγώνα playoff, με αποτέλεσμα να αναγκαστούμε να πάρουμε την ομάδα και να φύγουμε.
Που ήταν τότε η ευαισθησία των κυρίων αυτών για το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο και την πορεία του; Πιο συγκεκριμένα, στον κ. Ραδιτσίδη θα ήθελα να πω πως αν μία ομάδα που έχασε 2 φορές στο φετινό πρωτάθλημα από τον βασικό της αντίπαλο (ο οποίος ξεκίνησε με -5 και είναι τώρα στους +7), περιμένει να “σωθεί" μέσω τρίτων, μάλλον θα περιμένει για πολύ...
Όσο για τον κ. Τσολάκη και την ερώτηση που μου απηύθυνε για το αν είμαι ευχαριστημένος με τα σημερινό αποτέλεσμα έχω να απαντήσω πως δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος γιατί μία ομάδα που δεν πάτησε την περιοχή μας σήμερα επί 90 λεπτά, την κερδίσαμε μόνο με 1-0.
Τέλος θα ήθελα να πω πως ο Μακεδονικός είναι μία ομάδα που διαχρονικά και ιστορικά έχει αποδείξει ότι κερδίζει τα παιχνίδια στα γήπεδα και θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί όσοι επιδιώκουν να σπιλώσουν το ήθος του".