Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Γιώργος Τσαρδακλής:"Εις το επανιδείν"

Φωτογραφία του Γιώργος Τσαρδακλής.
Πρίν 8 χρόνια (2009) μου ζητήθηκε να αναλάβω γιατρός μιας από τις πιό ιστορικές ομάδες της Θεσσαλονίκης, τον Παύλο Μελά. Δέχτηκα δισταχτικά στην αρχή μην ξέροντας σε τι περιβάλλον θα βρεθώ. Την ομάδα αυτή την αγάπησα πολύ. Ακόμη και ως γιατρός θυσίασα πολλές ώρες από τον όποιο ελεύθερό μου χρόνο για να την ακολουθώ σε όλες τις υποχρεώσεις της. Το 2012-2013 στις πιο δύσκολες χρονιές της ομάδας και μέχρι το 2014 διετέλεσα αντιπρόεδρός της.Μεγάλη τιμή για εμένα! Η μεγαλύτερη όμως ήρθε το 2015 όταν εκλέχθηκα πρόεδρος του Παύλου Μελά.
Φωτογραφία του Γιώργος Τσαρδακλής.
Ο νεότερος πρόεδρος στην ιστορία του σωματείου και ο νεότερος πρόεδρος της Α1 κατηγορίας! Λίγο πριν το τέλος της θητείας μου όμως είμαι στην δυσάρεστη θέση να παραιτηθώ από την προεδρεία της ομάδος της καρδιάς μου. Δυστυχώς οι καταστάσεις και οι συγκυρίες, όπως και οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις τα έφεραν έτσι ώστε να μην μπορώ να συνεχίσω στην προεδρία της ομάδος. Αφήνω την ομάδα στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος, έναν βαθμό πίσω τον τρίτο, με εξαιρετικούς παίκτες στο ρόστερ της και μέσα στα play-off για την άνοδο. Δεν είναι ώρα για σχόλια και κριτικές. Η ομάδα από δω και πέρα πρέπει να βρει ηρεμία και να συσπειρωθούν όλοι γύρω της. Εγώ όποιες υποχρεώσεις έχω αφήσει πίσω μου θα τις καλύψω στο επόμενο διάστημα, ειδικά προς τους παίκτες μου διευκολύνοντας το έργο του νέου προέδρου. Είναι ίσως από τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μου αυτή, με έντονη συναισθηματική φόρτιση. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου που στάθηκαν δίπλα μου στα εύκολα και στα δύσκολα, τον κύριο Τσουκαλίδη που δεν ήταν απλά προπονητής της ομάδος μου και συνεργάτης, αλλά αδερφός μου, τον Χρήστο Γιαννουκίδη που αποτελεί κεφάλαιο για τον Παύλο Μελά, τους ποδοσφαιριστές μου που είναι και παικταράδες και τα καλύτερα παιδιά. Σε αυτούς χρωστάω μια συγγνώμη γιατί πιθανόν να τους απογοήτευσα και τους στεναχώρησα με κάποιες αποφάσεις μου, αλλά ξέρουν καλά ποιές προσπάθειες έχω κάνει για τον σύλλογο και για αυτούς. Ευχαριστώ τους αρχηγούς της ομάδας μου και φίλους μου για την στήριξη (Γεροντίδη-Πλίκα-Χατζηχαριστό). Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φιλάθλους της ομάδος μας που στάθηκαν στο πλευρό μου και στο πλευρό μας.Ευχαριστώ και στους νεαρούς οργανωμένους φιλάθλους μας που μας ακολουθούσαν σε όλα τα γήπεδα και έδιναν έναν διαφορετικό τόνο στην πράσινη κερκίδα. Θα είμαι πάντα δίπλα στην ομάδα ειδικά σαν γιατρός ορθοπαιδικός και ελπίζω κάποια στιγμή να επανέλθω στην διοίκηση κάτω από καλύτερες συνθήκες για να πραγματοποιήσουμε το όνειρο μας να δούμε την ομάδα στις ψηλές κατηγορίες, εκεί που της αξίζει. Υγεία για όλους και καλή επιτυχία στην διοίκηση που θα οδηγήσει την ομάδα στις εκλογές του καλοκαιριού. Εις στο επανιδείν... FORZA ΠΑΥΛΟΜΕΛΑΡΑ ΜΟΥ!