Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Κ. Σεμερτζίδης:"Δεν κοιμήθηκα δυο βράδια"

seme

Η αλήθεια είναι ότι δεν μου συμβαίνει και συχνά να με ακουμπάνε δηλώσεις ποδοσφαιριστών γιατί η αλήθεια είναι ότι σχεδόν όλες είναι πανομοιότυπες και μιλάνε συνήθως για το πόσο <<καλό κλίμα>> υπάρχει στην ομάδα,ότι είναι μια <<οικογένεια>> και <<κοιτάμε όλα τα παιχνίδια ξεχωριστά>> και άλλα πολλά!
Στην περίπτωση όμως του παίκτη του ΠΑΟΚ Κυμίνων Μαλγάρων διακρίνω μια ευαισθησία και έναν αλτρουισμό που δεν τον συναντάμε και συχνά!Στην περίπτωση του υπερισχύει το <<εμείς>> και όχι το <<εγώ>>.Το <<τσιμπώ>> λοιπόν από τον φίλο μου τον Βουλγαράκη γιατί πιστεύω ότι στέλνονται μυνήματα΄...
«Έχει μια εβδομάδα που γύρισα από τον στρατό. Είχα τέσσερις προτάσεις το τελευταίο δεκαήμερο. Οι 3 από ομάδες Α κατηγορίας και η 1 από την Α1. Δε χρειάστηκε πάνω από 5-10 λεπτά για να αποφασίσω ότι δε θα φύγω. Προχθές μάλιστα, με πλησίασε ένας άνθρωπος και μου έκανε μια πολύ καλή πρόταση για μένα, όπου θα μου έλυνε πολλά προβλήματα στη προσωπική μου ζωή. Δύο μέρες δε κοιμήθηκα και για μια στιγμή σκέφτηκα ότι ήρθε η ώρα να φύγω, μέχρι να το σκεφτώ περισσότερο. Τότε κατάλαβα ότι αυτό που ζούμε στον ΠΑΟΚ Κυμίνων Μαλγάρων δεν συμβαίνει συχνά. Πως μπορώ να αφήσω τους Μυρμιδόνες να πολεμάνε μόνοι τους; Δε μπορώ να αφήσω την οικογένεια μου όσο και αν κάποιοι μπορεί να μη το νιώθουν. Δε μπορώ σε καμία περίπτωση να αφήσω τους συμπαίκτες μου σε μια τόσο δύσκολη φάση, όπως αυτή που περνάει η ομάδα. Θα μείνω και να ξέρετε ότι στο τέλος οι Μυρμιδόνες θα χαμογελάσουν.»
ΠΗΓΗ:SPORT24