Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Μιλάμε για πολλά ευρώ όμως!!!!!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για γυμνασμενοι κοιλιακοι
Η αλήθεια είναι ότι τις τελευταίες μέρες τα κοψίδια και τα άλλα διάφορα καλούδια είχαν την τιμητική τους.Ο Έλληνας τιμά στο μέγιστο βαθμό τις ημέρες των Χριστουγέννων εκτός των άλλων και στο κομμάτι που έχει σχέση με όλων των τύπων ψηστιέρες.

Αποτέλεσμα εικόνας για γυμνασμενοι κοιλιακοι
Προσωπικά πίεσα τον εαυτό μου και αυτοσυγκρατήθηκα και σε συνδυασμό με λίγη γυμναστική έκανα κάτι κοιλιακούς ναααααα μετά συγχωρήσεως.Αυτά όπως είναι γνωστό δεν μένουν κρυφά με συνέπεια να χτυπήσει σήμερα πρώτη μέρα του χρόνου το κόκκινο τηλέφωνο.Στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής ήταν ο διευθύνων σύμβουλος ομίλου που ασχολείται με τα πάσης φύσεως έντυπα που απευθύνονται σε άνδρες και γυναίκες.
Η πρόταση ήταν ξεκάθαρη!!!Να κάνουμε ημίγυμνη φωτογράφηση με κυρίαρχο θέμα τους κοιλιακούς μου και στην συνέχεια να διαφημίσω άρωμα για το πίσω μέρος του αυτιού και τον λαιμό!!!!Εκεί ακριβώς έχασα περίπου 120 γραμμάρια το τελευταίο διάστημα.Αυτήν την ώρα είμαι σε διαβουλεύσεις με την οικογένεια ενώ πήρα τηλέφωνο και τον φύλλο μου Ηλία Στόϊο για να μου πει την γνώμη του.....