Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

"Βόμβες" Ίβιτς

ivic ιβιτς
«Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν πολύ καλοί. Στο δεύτερο ημίχρονο κάποιοι παίκτες κάνανε λάθη που δεν γίνονται. Θα συζητήσω σε λίγο με τον μεγαλομέτοχο και ή θα φύγω εγώ ή αυτοί. Δεν λέω εγώ ότι κάποιοι δεν μπορούν αλλά ότι δεν θέλουν.
Και πιστεύω ότι μερικοί από εσάς το ξέρετε. Κάποιοι έχουν πρόβλημα στα αποδυτήρια. Δεν λέω ότι θέλουν να… φάνε κάποιοι παίκτες τον Ίβιτς αλλά κάποια πράγματα είναι τόσο ύπουλα. Δείτε τα γκολ προσεχτικά και θα καταλάβετε. Εγώ όταν ήμουν ποδοσφαιριστής ακόμα και αν δεν γούσταρα έναν παίκτη έμπαινα μέσα και τα έδινα όλα. Ο αθλητικός διευθυντής είναι ενημερωμένος ήδη. Εδώ και 20 μέρες, έναν μήνα συμβαίνει αυτό.

Στην αρχή έκανα κάποια πράγματα σε αυτό το παιχνίδι που τελευταία στιγμή τα άλλαξα. Κάποιους παίκτες που είχα στο μυαλό μου και τελικά τους άλλαξα. Ήταν λάθος, παίρνω την ευθύνη. Θα έχουμε συνάντηση σε λίγο και θα δούμε τι θα κάνουμε».