Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Το "ΦΟΥΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ" στηρίζει Βασάρα.....

Σχετική εικόνα
Ώρες-ώρες μου δίνεται η εντύπωση ότι στην Ελλάδα έχει βρεθεί το εξιλαστήριο θύμα για όλες τις παθογένειες του ποδοσφαίρου στο όνομα του Κύρου Βασάρα και κάθε φορά που προκύπτει κάτι στραβό ένα ,<<σύστημα>> ως δια μαγείας τα ρίχνει πάνω του.
Έχει στοχοποιηθεί κατά την άποψη μου γιατί δεν τους έχει κάνει τα χατίρια όπως είχαν συνηθίσει και όπως θα ήθελαν!!!Παρότι δεν τον έχω συναντήσει ποτέ στην ζωή μου και ποτέ δεν ανταλλάξαμε κουβέντα με όλες αυτές τις κατευθυνόμενες επιθέσεις που δέχεται αρχίζω και τον συμπαθώ και αρχίζω και καταλαβαίνω γιατί τέτοιο μένος.
Τέλος, οργισμένος διέψευσε ο Κύρος Βασάρας την πληροφορία που μετέδωσε ραδιοφωνικός σταθμός, ότι έκοψε ο ίδιος τον Σαραϊδάρη από τη νέα ΚΕΔ. «Ουδέποτε έθεσα βέτο για τον Σαραϊδάρη, είναι φίλος μου. Δεν με ενδιαφέρει και δεν ασχολούμαι με τη Σούπερ Λίγκα, ούτε εγώ ούτε κανένας από την οικογένεια μου. Είμαι στο εξωτερικό και έτυχε να ακούσω τη χθεσινή εκπομπή σας. Βάζετε σε κίνδυνο την οικογένεια μου και εμένα! Ένιωσα αηδία με αυτά που άκουσα... Ουδέποτε ρωτήθηκα για κάποιο μέλος της ΚΕΔ, ουδέποτε παρενέβην για κάτι τέτοιο. Δεν είμαι κουμπάρος με τον κ. Σαραϊδάρη. Ντροπή πλέον».