Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

Ρε πόσο μεγάλος είσαι!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για αναστασιαδησ για παικτες παοκ

<<Τι έγινε μετά; Μετά υπάρχει ο ΠΑΟΚ. Αυτός δεν κερδίζεται. Εγώ δεν μπόρεσα. Η Κωνσταντινούπολη άνοιξε η πόρτα από μέσα, αν δεν άνοιγε από μέσα οι Τούρκοι ακόμη έξω θα ήταν. Εγώ θα σας πω κάτι, εμένα μετά το παιχνίδι με τον Αστέρα με διώξανε. Πήγα στα αποδυτήρια την άλλη μέρα το πρωί στους παίκτες και είπα 4 πράγματα.
Κοιτάξτε παλικάρια, μέχρι τώρα ό,τι συνέβαινε εγώ το το έπαιρνα πάνω μου. Ολα τα πυρά. Το κάνω γιατί έτσι πιστεύω για το καλό της ομάδας και το δικό μου. Τώρα, όμως, έχετε πρόβλημα. Σας το λέω τώρα για να το γνωρίζετε, δεν θα μιλήσω, είχα παραιτηθεί τρεις φορές, στον Αστέρα στο ημίχρονο, μετά στον ΟΦΗ και πιο μπροστά. Λέω λοιπόν εσείς παιδιά δεν θα κάνετε διακοπές φέτος και θα χάσετε και την άλλη χρονιά, αλλά αυτό που κάνατε θα το πληρωσετε. Γι' αυτό που κάνατε στον κόσμο του ΠΑΟΚ. Ξέρετε τι φώναζε ο κόσμος στην Τούμπα στο τελευταίο παιχνίδι στα πλέι οφ; Θυμάστε;>>