Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

Η δήλωση του κ. Ελευθεριάδη:

"Απορρίπτω συλλήβδην την οικογένεια Μητρόπουλου"

"Χαίρομαι ιδιαιτέρως διότι με τη σημερινή του δήλωση για τον Βίκτωρα Μητρόπουλο, ο κ. Γραμμένος ακυρώνει έστω και κατά το ήμισυ την οικογένεια Μητρόπουλου.

Μόλις ακυρώσει και το υπόλοιπο μισό, τον μεγάλο αδελφό, που τον σέρνει από τη μύτη, του υπαγορεύει όλες του τις επιλογές και τον οδηγεί στην καταστροφή, θα έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα προς την ελευθερία.

Η παράταξή μου έμπρακτα έχει κατ' επανάληψη αποκηρύξει την οικογένεια Μητρόπουλου, σε κάθε ευκαιρία έχει καταγγείλει τις πρακτικές της και δεν ανήκει όπως άλλοι στους συνομιλητές της μισής οικογένειας φαντασμάτων.

Εγώ απορρίπτω συλλήβδην την οικογένεια Μητρόπουλου.

Μπορεί να πει το ίδιο ο κ. Γραμμένος;

Ακόμη, επειδή ο κ. Γραμμένος στην ανακοίνωσή του αναρωτιέται αν οραματίζομαι μια Ομοσπονδία υποχείριο νομικίστικων τερτιπιών, που θα ενεργοποιεί κατά το δοκούν ανενεργούς νόμους, θα ήθελα να μου πει αν θυμάται:

Ποια Ένωση έχει από το 2005 συμπεριλάβει στο καταστατικό της τον περίφημο και ανενεργό νόμο Ορφανού και δεν έχει το εναρμονίσει όπως όλες οι ΕΠΣ με τις επιταγές της FIFA και της UEFA;

Επειδή έχει περάσει καιρός και μπορεί να έχει ξεχάσει, όπως συνηθίζει, θα του θυμίσω εγώ:

Η ΕΠΣ Μακεδονίας της οποίας είναι πρόεδρος.

Θυμάται μήπως τι αναφέρει το άρθρο 26α του καταστατικού της Ένωσης της οποίας είναι πρόεδρος;

Μάλλον το έχει… ξεχάσει. Ας το διαβάσει, λοιπόν.

Και για να μην έχει αγωνία ο κ. Γραμμένος ας συγκρατήσει και το τελευταίο:

Δήλωνα, δηλώνω και θα είμαι μαζί με την παράταξή μου νικητής στις εκλογές για την ανάδειξη νέας διοίκησης. Όποτε και όπου και αν γίνουν".