Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

Επιστολή παραίτησης Γιαμουρίδη

Αποτέλεσμα εικόνας για γιαμουριδης
Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στην ομάδα και την αποχώρηση του μέχρι  πρότινος Προέδρου Νάτσιου Ιωάννη αλλά και του βασικού χρηματοδότη της ομάδας,θεωρώ αυτονόητη αλλά και ηθική μου υποχρέωση την παραίτηση μου από την τεχνική ηγεσία της ομάδας.
Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο του Λαγκαδά για την συμπαράσταση του στην ομάδα, καθώς και τους συνεργάτες μου, κυρίως όμως τούς ποδοσφαιριστές με τους οποίους συνεργάστηκα, σ΄όλη αυτή την διάρκεια της θητείας μου στην ομάδα της ΑΠΕΛ. Φεύγω σαν φίλος και εύχομαι μέσα από την  καρδιά μου καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία  στην ομάδα όπως επίσης δύναμη και κουράγιο στον νέο Πρόεδρο και το Δ.Σ. Είμαι σίγουρος ότι όλοι μαζί θα καταφέρουν να κρατήσουν την ομάδα στο υψηλό επίπεδο που αρμόζει σε μία ομάδα όπως η ΑΠΕΛ.