Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

"Σαν την υγεία δεν υπάρχει" που λέει και ένας φίλος μου.


Παίρνοντας αφορμή από τα τηλεφωνήματα που δέχτηκα ατές τις μέρες θα επανέλθω καταγράφοντας κάποιες σκέψεις κυρίως για τος νέους  επισκέπτες του <<ΦΟΥΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ>> αλλά και κάποιους που δεν μας γνωρίζουν καλά.


 Ε.λοιπόν αυτή εδώ η <<γωνιά>> δημιουργήθηκε για να περνάμε καλά και κυρίως να παρακολουθούμε τα γεγονότα με μια διαφορετική ματιά!!!Χωρίς ανταγωνισμούς και δεύτερες σκέψεις!!!Χωρίς το άγχος της αποκλειστικότητας και ο κυνήγι της είδησης το οποίο η αλήθεια είναι το είχαμε όλα τα χρόνια που ανήκαμε σε εφημερίδες!!!Ειδικά τις δύσκολες  εποχές  που διανύει ο πολίτης σιγά να μην καίγεται για την μεταγραφή που θα κάνει μια ομάδα!!!Άλλα είναι αυτά που τον απασχολούν και αυτά προέχουν....

Το ποδόσφαιρο εμπάση περιπτώσει δεν είναι το παν στην ζωή και κάπως έτσι θα πρέπει να προσαρμόζουμε την ζωή μας!!!Ναι μεν!!!Αλλά!!!Με αυτές τις σκέψεις θέλω να σας κάνω γνωστό ότι όταν βρίσκομαι στο εκπληκτικής ομορφιάς Πολυδένδρι-Ασκού σπάνια μου έρχεται η διάθεση να γράψω και επειδή εγώ δεν γράφω κάτι το οποίο δεν νιώθω η δεν πιστεύω,επιλέγω να μην ασχολούμαι!!!Με γεμίζουν οι παρέες φίλων,γνωστών και συγγενών με τους οποίους αναζητούμε από κοινού λύσεις για τα διάφορα προβλήματα του τόπου!!!

Επίσης θα πρέπει να γνωρίζουν όλοι οι φίλοι ότι το <<ΦΟΥΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ>> είναι μια ατομική ερασιτεχνική προσπάθεια χωρίς την βοήθεια άλλων συνεργατών την οποία πιστέψτε με εύκολα θα μπορούσα να έχω......Άρα λοιπόν αν κάποιες φορές δεν υπάρχουν νέες αναρτήσεις θα είναι όχι γιατί δεν θα έχω κάτι να γράψω αλλά γιατί θα είμαι κάπου και θα κάνω κάτι όπου το ποδόσφαιρο θα είναι σε δεύτερη μοίρα.....