Στις αρχές του 2015 αναμένεται το νέο MAZDA 2 ειδικά για την Ευρώπη. Το βασικό του χαρακτηριστικό θα είναι ο νέος κινητήρας βενζίνης των 1.5l σε τρεις εκδόσεις και έναν turbodiesel επίσης 1.5
Ο 1.5 Skyactiv-G αποδίδει στη βασική έκδοση του ευρωπαϊκού Mazda2 75 PS και 13,8 kgm, ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο. Η μέση τυποποιημένη κατανάλωση φτάνει τα 4,7 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 τα 110 gr/km. Περισσότερη ισχύ προσφέρει η έκδοση των 90 PS και 15,1 kgm, στην οποία τα αντίστοιχα νούμερα γίνονται 4,5 lt/100 km και 105 gr/km. Αυτό το Mazda2 θα προσφέρεται και με αυτόματο 6άρι κιβώτιο (4,8 lt/100 km, 112 gr/km).
Για τους πιο απαιτητικούς βρίσκεται μια παραλλαγή του 1.5 Skyactiv-G με 115 PS και 15,1 kgm. Διαθέτει 6άρι κιβώτιο και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας i-ELOOP των Mazda3 και Mazda6, ζητάει κατά μέσο όρο 4,9 lt/100 km και εκπέμπει 115 gr CO2/km. Το πιο οικονομικό και «πράσινο» μοντέλο της γκάμας είναι φυσικά το turbodiesel. Ο 1.5 Skyactiv-D αποδίδει 105 PS στις 4.000 rpm και 22,4 kgm στο φάσμα 1.400-3.200 rpm, ενώ ζητάει 3,4 lt/d100 km και εκπέμπει 89 gr/km. Συνδυάζεται κι αυτός αποκλειστικά με χειροκίνητο 6άρικιβώτιο.
Ακόμα βέβαια η MAZDA δεν έχει κύριο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα και έτσι αναμένονται δυσκολίες στη προώθηση του νέου μοντέλου. Το θέμα αναμένεται να διευθετηθεί λίγο πριν το καλοκαίρι.