Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

"Κάλιο αργά...παρά ποτέ...."

Όταν μου έστειλε το φωτογραφικό υλικό από το γήπεδο Αγίου Παυλου ο καλός φίλος και μάχιμος φωτορεπόρτερ Γιάννης Γιάγκας μου έβαλε τίτλο <<με ρυθμούς χελώνας προχωράνε οι εργασίες>>.....Πριν μερικές μέρες φίλοι μου αγαπημένοι συναντήθηκα στην ΠΕΔ με τον δήμαρχο Σίμο Δανιηλίδη και το ερώτημα που του έθεσα ήταν <<τι γίνεται με το γήπεδο του Αγίου Παυλου>>.
Εκεί λοιπόν μου ανέφερε ότι <<έχει έρθει από Ιταλία ο τελευταίας γενιάς πλαστικός χλοοτάπητας και αρχίζει η τοποθέτηση του>>.Μπορεί πράγματι να καθυστέρησαν οι εργασίες και να δημιουργήθηκαν διάφορα προβλήματα στα σωματεία της περιοχής.Όμως αγαπητοί μου δεν πρέπει να μην αναγνωρίζουμε ότι τουλάχιστον ο Σίμος Δανιηλίδης ενήργησε και σε λίγο καιρό θα μιλάμε όλοι για ένα πραγματικό <<στολίδι>> το οποίο θα μπορεί να φιλοξενεί για πολλά χρόνια τις δραστηριότητες των ομάδων της περιοχής.<<Κάλιο αργά παρά ποτέ>> λέει μια σοφή παροιμία και στην περίπτωση της εν λόγω υπόθεσης θα πρέπει να σταθούμε και στα θετικά που θα πρέπει να όταν υπάρχουν να τα αναδεικνύομαι!!!Για δείτε και στους άλλους δήμους της πόλης!!!Εκεί δεν κουνιέται φίλο εκτός μερικών εξαιρέσεων.....