Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Η συγκινητική αφιέρωση τερματοφύλακα στην αγαπημένη του...


Είναι Κυπελλούχος Δωδεκανήσου με την ομάδα του Φοίβου Κρεμαστής. Είναι ένα από τα πιο αγαπητά παιδιά της εξέδρας. Πράγμα που δεν είναι καθόλου παράξενο καθώς ο πορτιέρο Ροδίτης της ομάδας Τίμος Λουτριώτης, δε ντρέπεται να δείχνει προς τα έξω και την ευαίσθητη πλευρά του.

Την ημέρα που η ομάδα του έπαιζε τελικό, ήταν ακριβώς 10 χρόνια από το δυστύχημα που έχασε την αγαπημένη του. Το μοιραίο τροχαίο έλαβε χώρα την 25η Μαρτίου 2004 όπου εκείνος βρισκόταν στην Κάρπαθο για τον τελικό Δωδεκανήσου. Την 25η Μαρτίου του 2014, ακριβώς δέκα χρόνια μετά, στέφθηκε ξανά Κυπελλούχος.

Πριν τον τελικό, ο ίδιος έγραψε στην προσωπική του ιστοσελίδα στο facebook: «Πριν από ακριβώς 10 χρόνια το μοιραίο βράδυ εκείνο της 25 Μαρτίου του 2004 έφυγε σε τροχαίο η αγαπημένη μου κοπέλα,δεν θα ξεχάσω ποτέ ότι εκείνο το βράδυ ήμουν στην Καρπαθο για τον τελικό Δωδεκανήσου μεταξύ Α.Ε ΚΩ-ΔΙΑΓΟΡΑ..Από τότε μέχρι σήμερα ποτέ ξανά δεν έτυχε τελικός κυπέλλου να είναι ανήμερα του ατυχήματος..αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά αύριο και εύχομαι να καταφέρω να στο αφιερώσω ΜΑΓΚΥ ΜΟΥ..>>

Τελικά, ο Φοίβος Κρεμαστής, στέφθηκε κυπελλούχος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και έτσι ο τερματοφύλακας του συλλόγου κράτησε την υπόσχεσή του.

«Αφιερωμένο το κύπελλο στη Μάγκυ μου... 2004-2014!!! Πάντα στην καρδιά μου!!»