Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Θα την βρούμε την "άκρη".

Επειδή αυτές τις μέρες επικοινώνησαν μαζί μου αρκετοί φίλοι και γνωστοί και το ερώτημα που μου έβαζαν είναι γιατί δεν γράφω πιο συχνά στο "ΦΟΥΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ";
Το έχω γράψει και παλαιότερα αλλά το επαναλαμβάνω για κάποιους που δεν με γνωρίζουν.Καταρχάς αυτήν την "γωνιά" ενημέρωσης την δημιούργησα για να γράφω κάποιες προσωπικές απόψεις για το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο και όποιες ειδήσεις χωρίς να τις κυνηγάω λόγω άλλων σοβαρότερων υποχρεώσεων.Πάνω από όλα για εμένα προέχει η οικογένεια και η δουλειά μου και εκεί δίνω τον καλύτερο μου εαυτό.Τώρα προέκυψε και η υποψηφιότητα μου στον δήμο Λαγκαδά οπότε θα πρέπει να εκστρατεύω συχνά-πυκνά στην περιοχή όπου θέτω τον εαυτό μου "ΦΟΥΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ" και υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσω να βρίσκω καθημερινά χρόνο για να ενημερώνω και να πληροφορώ για όσα υποπίπτουν στην αντίληψη μου....