Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Αλέξης Κούγιας:"Έχω κουραστεί".....


Την ώρα που πήγαινα σήμερα το πρωί στο γραφείο συναντάω τον "γίγαντα" Αλέξη Κούγια ο οποίος βρίσκονταν στην Θεσσαλονίκη για την δίκη Παπαγεωργόπουλου. 

Καθόμαστε λοιπόν στον "Σερραίο" και στην ερώτηση μου <<τι γίνεται Αλέξη>> μου απαντά με παραπονιάρικο τρόπο <<κουράστηκα>>.Από εκεί και πέρα είπαμε πολλά αλλά η κουβέντα περιστράφηκε γύρω από την Παναχαϊκή και τα διάφορα προβλήματα.<<Δεν υπάρχει συμπαράσταση από κανέναν όχι οικονομική αλλά κυρίως ηθική.Αυτό είναι το παράπονο μου.Νιώθω ότι είμαι μόνος και αυτό είναι απογοητευτικό!!!Δεν αξίζει αυτός ο ιστορικός σύλλογος αυτήν την συμπεριφορά>> είπε σε κάποια στιγμή της συνομιλίας μας ενώ το κινητό χτυπούσε αδιαλείπτως.... Είπαμε και άλλα πολλά που δεν γράφονται και ούτε λέγονται.Φεύγοντας για το δικαστικό μέγαρο υποσχέθηκε ότι <<με την πρώτη ευκαιρία θα έρθω στο "ΦΟΥΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ" στο europe1....