Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Με αγάπη Στάθης Γεωργιάδης.



Γυρνάω που λέτε φίλοι μου στο σπίτι μου μετά από μια κοπιαστική μέρα,πίνω ένα τσίπουρο  για να πάνε κάτω τα φαρμάκια και γιατί έχω ήσυχη την συνείδηση μου και αμέσως μετά μπαίνω στο διαδίκτυο για να ενημερωθώ.

Πέφτω λοιπόν πάνω σε μια ανακοίνωση του φίλου και ανθρώπου του ποδοσφαίρου Μάκη Βεζυρόπουλου και κόντεψα να πνιγώ από αυτά που διάβαζα. Ισοπεδωτικός και επιθετικός έβαλε τους πάντες σε ένα τσουβάλι και τους έβγαλε στην "αναφορά"!!!Επειδή κατηγορεί συλλήβδην τους πάντες και τα πάντα με βαρύτατους χαρακτηρισμούς χωρίς βέβαια να κατονομάζει κανέναν, θεωρώ ότι αναφέρεται και στο πρόσωπο μου και γι αυτό συστήνω στον φίλο Μάκη να κατονομάζει ποιους εννοεί γιατί σε αυτόν τον κόσμο δεν είμαστε όλοι ίδιοι.Η διαδρομή όλων στον χώρο είναι γνωστή και ευτυχώς η Θεσσαλονίκη είναι ένα χωριό οπότε όλοι ξέρουμε τι γίνεται.Δηλαδή φίλε Μάκη έχεις αντιληφθεί ποτέ στην εικοσάχρονη διαδρομή μου στην δημοσιογραφία να έχω πάρει κανέναν παράγοντα για να τον επιβάλω κάποιον προπονητή; Έχεις αντιληφθεί φίλε Μάκη να έχω πάει σε τραπέζι "κούτρα" για να πατρονάρω κάποιον;Δηλαδή φίλε Μάκη δεν αγαπάμε εμείς το άθλημα και δεν έχουμε τσίπα όπως γράφεις;Το ότι δεν έχω πάει εδώ και 20 χρόνια στο σπίτι μου φίλε Μάκη,κάτι πρέπει να λέει!!!Όλα αυτά τα γράφω γιατί μέσα στις γενικότητες σου δεν ξεχώρισες κανέναν.....Το ότι έχω προσωπικά εγώ πολλούς φίλους προπονητές είναι φυσιολογικό γιατί ξέρεις πολύ καλά ότι πλέον μετά την αποχώρηση του Μήτρακα είμαι ο αρχαιότερος στον χώρο.Να ξέρεις όμως ότι οι περισσότεροι από αυτούς είναι άνεργοι!!!Πως λέει η παροιμία;"Καθαρός ουρανός...αστραπές δεν φοβάται"....