Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

Το τέλος μιας όμορφης διαδρομής για τον Στέλιο Ζάχο


Και κάπου εδώ έφτασε το τέλος μου σαν ποδοσφαιριστής!Θέλω να ευχαριστήσω πρώτα από όλα τον μεγάλο προπονητή πατέρα μου ΖΑΧΟ που με έμαθε ποδόσφαιρο γιατί όταν ξεχνάει κάποιος από που έμαθε να παίζει μπάλα για μένα είναι αχάριστος!!!
Ευχαριστώ την γυναίκα μου,τα παιδιά μου,τα αδέρφια μου,την μάνα μου που με ανέχτηκαν να γυρνάω στα γήπεδα μέχρι τα 39 μου χρόνια όμως είναι το πάθος μου αυτό!Ευχαριστώ τους συμπαίχτες μου,τους αντιπάλους μου,τους φίλους μου τους εχθρούς μου,τους διαιτητές!Ευχαριστώ τους συμπαίχτες μου που στο τέλος μου με χάρισαν έναν τελικό και μια χρονιά ανεπανάληπτη!Ευχαριστώ τους προπονητές μου και να μην ξεχάσω να πω στον Στεφανο Δεμιρη προπονητή μου στον ΠΑΥΛΟ ΜΕΛΑ καλό ταξίδι κυρ Στέφανε γιατί είχα ιερή υποχρέωση να το πω!Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου για τα υπέροχα χρόνια που πέρασα!