Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Βασίλης Σχιζοδήμος:"Να με στηρίξουν ανοιχτά"


 Έχουν ενδιαφέρων οι δηλώσεις του Βασίλη Σχιζοδήμος μου στα Σπορ Του Βορρά  που γίνανε στο περιθώριο του χορού του Ηρακλή Αμπελοκήπων και γι αυτό τις παραθέτουμε αυτούσιες:

 <<Ο πρόεδρος του Ηρακλή Αμπελοκήπων Γιάννης Ζαντόπουλος κάνει τεράστιο αγώνα.
Είναι ηρωισμός για τους ανθρώπους.
Εύχομαι να είναι πάντα σε αυτή την κατηγορία γιατί κρατάνε τη σημαία των Αμπελοκήπων ψηλά".
Στη συνέχεια ο Βασίλης Σχιζοδήμος ανέφερε: Έχω κάνει το καθήκον μου όλα αυτά τα χρόνια. Περιμένω τα σωματεία να κάνουν την αλλαγή που χρειάζεται και πιστεύω θα την κάνουν. Περιμένω να με στηρίξουν ανοιχτά. Να στηρίξουν τον εαυτό τους να στηρίξουν το ποδόσφαιρο.
Η παράταξη κάθε μέρα μεγαλώνει.
Η αλλαγή θα είχε έρθει από το 2009 αν δεν υπήρχε η δύναμη της περιφέρειας και δεν είχαν παρασύρει έναν κόσμο να αλλάξει γνώμη. Δυστυχώς έχουμε μείνει πίσω αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ.
Έχουμε πρόγραμμα και ο στόχος μας είναι να είμαστε αρωγοί στα σωματεία μας. Ξέρετε τι μου είπε ένας φίλος που στήριζε χρόνια την άλλη παράταξη; Αν δεν έρθει τώρα η αλλαγή κινδυνεύει να διαλυθεί το ποδόσφαιρο μας. Δεν ήμουν υπέρ της συγχώνευσης στους Αμπελόκηπους. Εγώ είμαι υπέρ των υποδομών, να γυμνάζονται τα μικρά παιδιά. Το επόμενο καλοκαίρι θα είναι μια χαρά για όλο τον κόσμο που ασχολείται με το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο γιατί θα είναι μια άλλη μέρα. Είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις την ελπίδα της άλλης μέρας, θα ελπίζουν τα σωματεία σε κάτι καλύτερο. Αν μείνει η ίδια κατάσταση δεν μπορεί να ελπίζει κανείς σε τίποτε.>>