Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Ακούω Γιώργο Μύρτσο!!!



Είτε το θέλουμε είτε όχι η αλήθεια είναι ότι σπάνια θα ακούσεις στα ερτζιανά παραγωγούς που να γνωρίζουν το ποδόσφαιρο και γι αυτό οι περισσότεροι κάνουν συναγωνισμό για το ποιος θα λέει περισσότερες αρλούμπες!!!
Προσωπικά εγώ που παρότι σε πολλά θέματα διαφωνώ μαζί του ακούω όποτε μου δίνεται η δυνατότητα τον Γιώργο Μύρτσο!!!Ξέρω ότι πολλοί θα διαφωνήσουν μαζί μου όμως ο Γιώργαρος λέει αλήθειες που δεν τολμούν οι άλλοι,ενώ οι αναλύσεις του είναι εμπεριστατωμένες  και αιτιολογημένες....Για κάποιους <<περίεργους>> που λέει και ο Μύρτσος να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω συναντηθεί ποτέ μαζί του εκτός από τα γήπεδα και βέβαια δεν έχω πιει ποτέ καφέ μαζί του.Όχι ότι είναι απαραίτητα κακό αυτό αλλά θα αρχίσουν οι γνωστές <<λούγκρες>> να με κατηγορούν ότι <<σαλιαρίζω>>!!!Επειδή όμως τους έχω γραμμένους όλους αυτούς να προσθέσω ότι λείπει και απο τους πάγκους αφού κατά την άποψη μου θα μπορούσε να βοηθήσει το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο αλλά και πολλά παιδιά.Όμως και εσύ βρε Γιώργο βγαίνεις λίγο ακριβός!!!